Фото з http://fdeas.com
|
З іншого боку, платник податків завжди має можливість
домовитися з податковими органами про повернення бюджетного відшкодування і отримати
його значно раніше, ніж у випадку із застосування судової процедури. На
практиці, як правило, податківці в обмін на повернення бюджетного відшкодування
вимагають сплати авансового внеску з податку на прибуток у розмірі, що складає
50, а то й більше відсотків від суми бюджетного відшкодування.
Враховуючи викладене, я звернувся із запитом до Державної
казначейської служби України з метою отримання інформації щодо стану виконання
судових рішень про стягнення бюджетної заборгованості з відшкодування ПДВ.
Служба уникла відповіді на питання, яке найбільше турбує платників податків, а
саме питання щодо загальної суми невиконаних судових рішень про стягнення
бюджетного відшкодування, що перебувають у неї на виконанні. Однак, все-таки
було надано певну інформацію щодо стану виконання таких рішень протягом 2010,
2011 та 2012 років.
Відповідно до даних Державної казначейської служби
України, нею були виконано 65 рішень на загальну суму 83,10 мільйонів гривень у
2010 році, 146 рішення на загальну суму 266,53 мільйонів гривень у 2011 році і
21 рішення на загальну суму 46,58 мільйонів гривень у першому кварталі 2012
року.
Нижче мій запит і відповідь на нього Державної
казначейської служби України.
*- Відповідно
до п. 9 Розділу VI “Прикінцеві та положення» Бюджетного кодексу
України.
цьому дала, тому дала, а іншому не дала бо облік надходжень виконавчих документів не ведеться. В такому випадку порушено принцип черговості задоволення вимог стягувачів.
ВідповістиВидалити